tisdag 20 september 2016

Titta på de här

Jag är ett stort fan av youtube och det är några specifika videor på senare tiden som jag blivit extra kär i. Och nu tänker jag länka dem till er så att ni också kan njuta/underhållas!

Would You Be So Kind? - originial song || Dodie Clark

Dodie är en brittisk singer/songwriter som lägger upp covers och egenskrivna låtar, men hon gör också väldigt ärliga och roliga vloggar. Jag har följt henne i mer än ett år nu och jag älskar det hon gör. (Jag måste lära mig spela denna på min ukulele.)


JAG ÄR INTROVERT

Ja, de flesta känner nog igen Clara Henry vid det här laget, men den senaste videon hon gjorde handlade om hur det är att vara introvert vilket betyder att jag sitter och tänker YAAAAAS ME hela tiden.



Q&A A Day <3 August

Carrie is my spirit animal och jag beundrar allt hon gör. Denna videon är hennes senaste och jag tycker den är lite extra rolig eftersom jag har precis samma bok på mitt nattduksbord.



Vad brukar ni kolla på på Youtube? Ge mig rekommendationer please!

1 kommentar: